loading...
هواداران صادق
ادرس جدید سایت
از این پس سایت هواداران صادق را با این ادرس دنبال کنید www.sadeghfans.ir
آخرین ارسال های انجمن
Mr K@q@z بازدید : 898 چهارشنبه 15 مهر 1394 نظرات (1)

http://20RAP.pro/archive/song/sadegh-bishtar 

متن آهنگ : 

ورس یک: 

صبح بود گیج بودم 

رو به‌ تو چشم باز شد 

پوستت می درخشید 

مو به تنم راست شد 

تن لطیفت،خیس بود اَ بارش دیشب 

من عزیزت،سیر بودم اَ خواهش بیشتر 

منگم ‌هنوز از قرصای دیروز 

ریشه رو‌گرفتم ساقه که می سوخت 

من نشونه م یا نشونه توئی 

بازنده م به ی وجدان پیروز 

خالیه اتاق و افکار دورم 

من تو مسیرِ افسانه شدن 

فریاد شد یه سکوت بلند و پاکتایی که مچاله شدن 

ورس دو: 

شاید نباس بی اهمیت بود 

به این نگاه های پر از کمبود 

به این همه شاکی و‌متّهم‌ هاش 

به زبون قاضی و‌پر از محکوم 

اما من همینجام ،زندگیم‌همینجاس 

دست بذار رو قلبت ،این صدای من بود 

تقصیراتو گردن میگیرم بیا پشت من سنگر بگیر 

دست نبر به حس لعنتیت، تمام سهمتو اَ من بگیر 

من با کل شهر صاف م ،تو روش میشی مشتی آمار کوچیک 

برد نباشه باختم نیس که ،راه حل لباس مشکلو پوشید 

دلت گرفته تو هم عین من روانی 

تو همین حوالی میرسم به داد اهالی 

رو زمینی‌یا هوایی،تو شبیه می یا سوایی،تو‌پیاده یا سواری 

دِ بی رحم پَ کجایی 

خاطراتم پرید،جز یه جای عجیب 

یه جایی که هنوز توشم،یه حس خوبی که تپید 

کل دنیام‌ عکس تو قاب،قاب پنجره ماشینو‌ رام ،رام به سمت لمس یه بام،بام یه جاس که خالیه جام

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1394/10/15 و 10:14 دقیقه ارسال شده است

سلام
جونم ایول آهنگ های جدید
راستی آهنگ جدیدترم خونده ولی شما لینکش رو نزاشتید
ولی حال کردم با این سایتون وآهنگ هاتون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره ی اولین موزیک ویدیو صادق چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 88
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 651
  • بازدید ماه : 651
  • بازدید سال : 22,894
  • بازدید کلی : 536,723
  • اینستا سایت

       

            sadegh.v.fans         

    ______________________  

          please follow me